Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Brak

kula890

Skin minecraft

Klan

ann1

Stopień klanu

Ranga w klanie

Stażysta

27,955 xp

13 gemów

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez xnaretek_

Siema

Napisane przez isamunao

Fajny był ale sie focusował na mensza mojego i no:(((((

Napisane przez PaTryq200

Kula nie
Bije
Z
4
Kratek

Napisane przez 300kamil300

Życzę powodzenia na Testera, super osoba :D

Napisane przez kula890

Kox

Napisane przez yuokue

Ten kulisty zawodnik jest spoko ale jak zginie na sw to wyzywa każdego!!

Napisane przez happyjestem

kula daje fulla

Napisane przez kartonisko

Również pozdrawiam

Napisane przez mobeczek

K0x w fszystko

Napisane przez patxdek

Kula daje fula i benc umiera

Napisane przez x_alexia_x

Uaa

Napisane przez Wielaa_

Spoczko ziomek. Miły i pomocny człowiek.

Napisane przez macuch

Kula wśród sześcianów :o

Napisane przez https_rucki

Kiedy idziemy na browara i parufki?

Napisane przez Kerotynka

elufeczka ^^

Napisane przez skovs_

masz podpis bo płakałeś na ts xD

Skin minecraft

xSkaf_

Moderator

Napisane przez xSkaf_

siemanko :3

Napisane przez jalubiepociagi

Podpis w czasie rekru :)

Napisane przez _CiasTvss

Ogólnie miły, pomocny testeer
Polecam hah :3

Napisane przez kosamaga

Ziom i spoko Morda
Pozdro Kulo

Skin minecraft

Gokvss_

Moderator

Napisane przez Gokvss_

Jak Kula, to chyba gruby cnie? ;3

Napisane przez itzmikom_

Kula cos grac Przestal daj koma c;

Napisane przez _xpouasx_

kula lubi turla się po podlodze

Napisane przez trojson

Polecam testera :)

Napisane przez kropla150

Kula jest bryłą obrotową powstałą przez obrót koła wokół osi zawartej w płaszczyźnie koła i do której należy środek koła
:D

Napisane przez panfasolka20

Zły Tester :/

Napisane przez matmanpl

Ej kula , czg nie masz żadnych komentarzy xd

Partnerzy

LEGO