Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Moderator

Ranga serwerowa

Diament

kokspatryk

Skin minecraft

Klan

bop

Stopień klanu

Ranga w klanie

Założyciel

10,386,584 xp

1,371 gemów

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez arczok

Giga(NOOB)Koks w csku kckckckckckc

Napisane przez mcbazamc

KOX,KOX,KOX pozdrawiam cieplutko





bop
;3

Napisane przez _szymon348_

nawet sporo xp, NAWET



/._.\

Napisane przez pabloescobvr_

Dobry mod szkoda że mnie z /f wywalił kekW

Napisane przez but1234

Mistrzunio

Skin minecraft

_Kvbaa

Pomocnik

Napisane przez _Kvbaa

Booooooooooooooooooooooooooooooooop jest supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Skin minecraft

xWertyy_

Moderator

Napisane przez xWertyy_

elo booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop

Napisane przez daniello04

c0x

Napisane przez _mr_good_player_

Mg koma od mistrza UHC?

Napisane przez _Kogvcikk

Rezi

Napisane przez T3rm0s

Fajny ten kox

Napisane przez naxereq

gzz 10 mln koooozaku jak chcesz wpadnij do mnie :P

Napisane przez Lotn1kk_

zacny wedkarz, kozak bop, bogacz ^^

Napisane przez _KvL

Jestem jego fanem!

Napisane przez _verex_yt

przyszły mistrz we wbijanu na pp

Napisane przez _CiasTvss

ser

Napisane przez alaneq

To co? Kiedy mod?

Napisane przez krzyspl456

Gz poma c0xie

Napisane przez Figerka

Doszły mnie słuchy, że grałeś 3h na 1 arenie mw?! w(°o°)w

Napisane przez iwsko

Bardzo zacny człek. Jestem fanem!

Napisane przez taktyka

Sympatyczny, kozaczy na st i uhc. Miłego dnia <3

Napisane przez patxdek

Bop

Napisane przez IDreamAboutHer_

Lol ! Ja Ci koma jeszcze nie dałem ? Tak ogólnie to dobry gosciu. Kieruje moby na mw pls.

Skin minecraft

_Verk0

Brak

Napisane przez _Verk0

Cześć koks

Napisane przez _xxaniaxx_

Z jego wyliczeń wynika, że..

Napisane przez ItsNotAngel

Strefga z Wendgi

Napisane przez lubie_wodkie

frytki?

Napisane przez KKacpeeer

daj ustawienia OBS




PLS


:D

Napisane przez xRadek_

Robi fajne kery
Polecam :33

Napisane przez trojson

ojojoj

Napisane przez stivbrunatnyy_

ma estetycznego symetrycznego siusiaka bo pokazywalismy sobie

Napisane przez marcin4123

Miało być top 1 a tu jakieś top 2 co jest?

Napisane przez _Kar0leQ_

C0X w PVP!
Zapraszam do mn :)

Napisane przez vxnisch

Mamy swój pakt.

Napisane przez PolishLine

Jprdl najleprzy haks na vh

Napisane przez naajs

jebiesz guwnem

Napisane przez lil_piorun

ρισяυи тυ вуℓ
Graliśmy Kiedyś W Forta xD
patrykkoks

Napisane przez macmistrz

Prawdziwy lucznik O_o

Napisane przez iNiks0n

Elo benc pozdro z luku

Napisane przez BALSONN

KROL KROL KROL BULECZKA
SOLIC!!!!!

Skin minecraft

RejnBow

Pomocnik

Napisane przez RejnBow

BOP

Napisane przez SKokos_

Bopunie .Pozdro od Kokosa

Napisane przez remuska

cox

Napisane przez helpinos100

koks ratuj Adik na mnie krzyczy :( i mi smutno XDDD+

Napisane przez httpsItachi

bop bop

Napisane przez _youngSzymeX_

c0x uhc
Typ przewidział że będą gemy i zrobił interes życia z tym diamentem XD

Napisane przez Rambvss_

Krolkrolkrol bułeczka bułeczka kombajnkrolkroll

Napisane przez zaczarowana

Super osóbka❤

Napisane przez _mrsiwy_

Przychlast :P

Napisane przez mobeczek

Kocvrek bopus i krul uhca

Napisane przez xEmilvss_

Patryk można autograf?

Napisane przez dratefka

Daj autograf [podpis] pzdr ;3

Skin minecraft

xSkaf_

Moderator

Napisane przez xSkaf_

Witaj milordzie

Napisane przez ps1515

Daje mi kerry na uhc xD

Napisane przez xxxmichu

Powodzenia w mcs

Skin minecraft

vThor_

Brak

Napisane przez vThor_

Powodzenia na turnieju ;)

Napisane przez yobenc

Najlepszy założyciel kox UHC i dzk za tego kadra <3. Wpadnij też na mój prof

Napisane przez matikiller

koks

Napisane przez _xkalix_

Naprawdę z niego koks

Napisane przez maksywy

kox UHC Kiedyś mnie przezywał :3

Skin minecraft

sleveryt

YouTuber

Napisane przez sleveryt

Chyba niestety były

Napisane przez piorunek123

FNNJ
Made in China ~ Piorun tu był.
Nie masz psychy mi dać koma.

Napisane przez vrigel

Fnnj.

Napisane przez Kuba8316

Bop.

Napisane przez LatajoncyBimber

SPK TYP
Dasz mi kom :/
Mam chorom curke

Napisane przez Krak3rs_

⣿⡿⠛⠛⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇ ⣿⡇⠘⢿⡟⣿⡟⡟⠛⠛⢿⠛⠛⠟⣛⢻⠛⠛⠻⡛⢻⠟⣛⢻⡇ ⡿⠻⡷⢀⠀⣿⠀⠇⢾⠇⡸⢰⣿⠠⡭⢤⢀⡿⢰⡇⢘⠠⡭⢤⡇ ⣿⣶⣶⣿⣷⣶⣾⠀⣶⣶⣷⣾⣿⣶⣶⣿⣾⣷⣾⣷⣾⣶⣶⣿⡇ ⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠾⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿
☆ $Unikatowy Podpis$ ☆

Napisane przez neydav

Prawiczek jebniety i niedojebany mózgowo

Napisane przez skoworn

BopPatryk ock

Napisane przez https_rucki

Lubi mnie krecic w betoniarce

Napisane przez opysia0

CZE B0P! <3

Napisane przez mr_bartodziej

Bop


























Głowa w betoniarce

Napisane przez savicraftpl

Cosiek cb Kocha <3 tak słyszałem

Napisane przez 40CPS_

koza (k)

Skin minecraft

xmimiz

Brak

Napisane przez xmimiz

Siema kozaku

Skin minecraft

xpayu_

Brak

Napisane przez xpayu_

ua! <3

Napisane przez gardeuszpl

Mój przyjacfel kerruje go na uhc <3

Napisane przez rakzycia

ciota
i
koks

Napisane przez ogieni11

Rzal jakies 457... Omygy

Napisane przez milkyice

KOX ALE STIV

Napisane przez kresiarz

Bob!!!

Napisane przez reksio8801

Kernij gut gut gracz polecam

Mg do f???

Napisane przez chlebzserem

Keruje na uhc gut gut

Napisane przez metjuyt

+rep Spoko gosc, polecam

Napisane przez Cosieczek

COSIEK DAŁ MI KOXA!

Partnerzy

LEGO