Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Brak

czest3r

Skin minecraft

Klan

ann1

Stopień klanu

Ranga w klanie

Prezes

4,552 xp

1 gem

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez Czest3r

To ten co usunął ENNB D;

Napisane przez koxikoxowy

Generanie to kozak totalny pozderki!❤

Napisane przez ralphson

przyklad moda, takiego to ze swieca szukac.

Napisane przez missdoma

pajac jakich mało ,banował z 10 razy

Napisane przez _becky93_

również nie pozdrawiam bardzo toksyczna małpa

Napisane przez iwsko

ta osoba przypomina mi stare czasy VH, szkoda że taki toxic, ale cóż

Napisane przez szymon1011

Potężny gr00bas

Napisane przez nyoeh

hej skarbie

Napisane przez ItsNotAngel

Szampan wylewa sie

Napisane przez mati1996yt

stworzył podróbe fajnego klanu

Napisane przez rafi0615

Szanuję

Napisane przez dratefka

Taktyczny podpis ;3 pzdr kozak pvp pamiętam te uhc

Napisane przez __asiaczek__

Ale masz fajnego skina

Napisane przez varayy

We daj koma

Napisane przez DARREK

MODERATOR IS COMING

Napisane przez leska223

Hey

Napisane przez __makszalbani__

■■■Supreme■■■
■Czest3r to ziomal■
■wbijaj do mn :D$■
■■■■■■■■■■

Napisane przez xelitarnypl

Bardzo miły mod :D
Wpadlbys do mnie? xd

Napisane przez xMalusvia2

Czesterku wpadnij do mnie i daj ten podpis xd

Tak serio to nie zmuszam ale jak jesteś miły to będę aż do końca życia wdzięczna xd

Polecam Miły mod

Napisane przez tigerek02

Czest3r daje podpisy !!!
AUUUUU

Napisane przez https_rucki

Lubi mnie krecic w betoniarce

Napisane przez trojson

Czesti daj koma , moje marzenie <3

Napisane przez 40CPS_

Czestii podpisz profil :c

Napisane przez uczony_frajer

-rep

Skin minecraft

nexqqa

Brak

Napisane przez nexqqa

Heej xD

Napisane przez pabloescobvr_

-REP

Napisane przez domixdb

[Oto komentarz, ktory w przyszlosci podbije internet.]

Napisane przez _mrsilver172_

Siema Czesti
Podpis za podpis? :3

Napisane przez remi2005pl

Spoko moderator
Jeżeli mogę, to prosze o podpis :)
Pozdrawiam Remi :)

Napisane przez 300kamil300

Siema!

Napisane przez xzeciox

Ulubiony sąsiad na st ^^

Napisane przez julietta950

Najlepszy mod. :-)

Napisane przez D_JakDYcha

Najlepszy Moderator ;3

Napisane przez homikck

Siema Czesti

Napisane przez drequ1707

Czester

Napisane przez kapi_723

tylko xiaomi a nie jakieś ajfony jajfony na kiju

Napisane przez yobenc

Czest3r podpis za podpis??

Napisane przez ziomek2016

potpis za podpis ;)

Napisane przez _refertv_

No to ....


Podpis za podpis

Napisane przez skoworn

Czester kiedy rozowe O?


Nie masz psychy dac koma :o

Napisane przez klo_cek

Daj koma, to nic nie kosztuje xD

Napisane przez Maatis_

Czesti na różowe O !
Nie masz psychy dac koma ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez happyjestem

Czester na opiekuna auu!


ale psychy żeby dać mi koma to on nie ma :3

Napisane przez paciaalove3

Dobra dupa♥

Napisane przez isamunao

dobry modzik generalnje

Napisane przez ShaftsTheBucket

cox :)

Napisane przez xbloody1337

najlepszy mod na swiecie daje same sluszne bany uwielbiam go

Napisane przez ps1515

K0x na sky wars

Napisane przez itzmikom_

Czesti k0z4k mod <3
wbijbyś do mnie napisac kropfke <3
polecam ;3

Napisane przez vezowsky

Nie masz psychy dać mi koma! (Pewnie nawet tego nie przeczytasz :c)

Napisane przez raindbow_xp

Widać że mnie kocha<3

Napisane przez puszekhd

Dobry moderator :,)

Napisane przez marcinajlov

Śmieć od faworki

Napisane przez daxeropl_yt

nie masz psychy dac mi koma pod profilem <3

Napisane przez lewyyt1

Banuje jak opętany

Napisane przez xnirey

Taktyczna kropka panie Czesterze
Wiecznie ladujace sie profilowe

Napisane przez qq_na_muniu

Generalnie to naj mod ????

Napisane przez _jarvss

dobry dobry mod!!

Napisane przez gardeuszpl

Polecam tego pana fajne bany daje ^^

Napisane przez filipmiszcz

(Nie)banuje mi hiterów

Napisane przez xparadoxical_

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Napisane przez _scoobany_1337_

Spoko modzik c;

Napisane przez jelowek

Bardzo dobry mod! Pozdrawiam baaardzo ciepluutko :]

Napisane przez sexihelus

Fajnie mi banuje typow na sw :)

Skin minecraft

mishu2

Brak

Napisane przez mishu2

spoko mod moze mnie dodaj do ENNB?

Napisane przez sukidaisuki

troszeczke ENNB zastudzil ale calkiem spoko MOD :)

Napisane przez marcinkoxer

Spoko mod :)
MarcinKoxer tu był :)

Napisane przez miszka1908

Nawet spoko mod ;]

Napisane przez leto21

Nie masz psychy usunąć tego komentarza i dać mi kicka za nic na serwerze
:)

Napisane przez matelus

Naj MOD

Napisane przez filip2014

No nieźle

Skin minecraft

xmimiz

Brak

Napisane przez xmimiz

ło squbany jak leci lol. Szanuje tego moda.

Napisane przez jalubiepociagi

Good mod

Skin minecraft

doixyy

Brak

Napisane przez doixyy

:))))))))

Napisane przez pavelusx

CZEST3R=VERTEZ.PL

Napisane przez xuserek46

Tyramy stivov na 30 cpsach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez iLuiss_

Go Bedrock!

Napisane przez qrapiq

Dobry mod.

Napisane przez _CiasTvss

fajowy mod :3

Skin minecraft

klarii

Brak

Napisane przez klarii

Najs mod ( ͡° ͜ʖ ͡°) ◕‿◕

Napisane przez barktym

Czes Trzeci Rok.

Napisane przez _xpouasx_

nie masz psychy ;>



░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Napisane przez jasiu555

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez xgamerpl

5 hitów w powietrzu :v

Napisane przez vanessanesia

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez thekinga123456pl

przynosze mu szczescie!!

Napisane przez xthejakubx

zabija mnie w 1s :/

Napisane przez kopytkowy

Czemu jestes stevem?

Skin minecraft

Magda_

Brak

Napisane przez Magda_

Fajny mood c:

Napisane przez piorunek123

CzestTrzyEr

Napisane przez kropla150

spoko mod polecam :D

Napisane przez chlebzserem

Unununium

Napisane przez nikox3003

gut

Napisane przez wampir109

HUZUNI.EXE

Napisane przez nellyniki

SIEMANO HUBI

Napisane przez Masamunek1337

najlepsza dupa

super kery ew


600 pingu essa


bardzo mila osoba

Napisane przez mgzzsiemirowic

+rep

Napisane przez zvme_

Polecam tego użytkownika majkraft :DDDDDD

Napisane przez raduser

K0X

Napisane przez 0blackangel0

Koooox

Napisane przez samotnaaxc

Ogólnie to najlepszy modzik!!:3 kazał mi poprawić podpisik bo był zły:c

Napisane przez bisia

Ten fejm :o

Napisane przez klaudialove

to jest kozak ^^

Napisane przez nastaii

Miły moderator, proszący o komentarz od takiego random jak ja Kappa. ;3

Napisane przez svckmydick_

gut

Napisane przez patxdek

0:3

Napisane przez ___mateusz___

Dzien dobry najlepszy moderatorze
:)

Napisane przez Starciakk_

Nie klika
2/10

Napisane przez kotka11123

Mrau

Napisane przez iRecklezz_

k0x

Napisane przez Szebaa_

informator

Napisane przez kamqsqpl

kox

Napisane przez karogameing

kropka.

Napisane przez kreicha

Nie banuj pls

Napisane przez piotrasx_yt

Spytałem się do jakiego teamu dołączy, a mi nie odpowiedział :( nie pomógł mi a od tego przecież jest, Degrad!

Napisane przez animaalizarin

10/10 xd

Napisane przez tyniskipl

Masz tu ładny komentarz ale nie banuj pls ja mam mensza

Skin minecraft

xpayu_

Brak

Napisane przez xpayu_

ogolnie to dobry pom

Napisane przez squarezone

Czest3r klika!

Napisane przez yung_mvtsyy

eziaczekkk

Napisane przez Grosso_

Widziałem że lata na fly. Banować

Napisane przez shellerini

pl3cak

Napisane przez moszepl

Ten k0zak klika wiecej cps'ów niz paulo

Partnerzy

LEGO