Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Moderator

Ranga serwerowa

Obsydian

xdomix

Skin minecraft

Klan

bait

Stopień klanu

Ranga w klanie

Założyciel

1,072,825 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez lewyyt1

ten Jupiter dobre filmy kręci :D Pozdro!

Napisane przez ilikemine

Dobry mod

Napisane przez furia27pl

Ogólnie to nie polecam walczyć z Domixem na łuki (100% Legit)

Napisane przez daxeropl_yt

Koreghaa.. a

Napisane przez pavelusx

Dawaj te 1v1 na te luki w koncu

Napisane przez xpacior

... Nasz naród jak lawa,
Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa,
Lecz wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi;
Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do głębi.

Napisane przez _szymon348_

Spoczko Budowniczy :d

Napisane przez _xpouasx_

TEN PRO PLEJER MAJNKRAFT UMIE DOBRZE SZCZYLAC Z LUKU, TOP1 PVP, TOP1 NAJLADNIEJ BUDUJACY CZLOWIEK WSZECH CZASOW MAJNKRAFTA






fajne skrzydelka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez daniello04

brudna korea :)

Napisane przez jasiu555

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez nikox3003

Korea :)

Napisane przez _verex_yt

Czysta Korea

Napisane przez kisielowy07

Korea!

Napisane przez weramarchewa

Dobry ziomek ❤

Napisane przez weramarchewa

Dobry ziomek ♡

Napisane przez xthejakubx

kox jakiś

Napisane przez matieo102

Mój klanowicz ❤ Korea ❤

Napisane przez piechuxpompa

TaktycznaKropka.

Napisane przez madzinek33

Bogacz ;o

Napisane przez kopytkowy

korea

Napisane przez rafi0615

Domix na opiekacza!

Napisane przez maltazar01

Korea

Napisane przez antek463

korea

Napisane przez mrkoondoch

za chwile milionowy gracz

Napisane przez starciaklobciak

한국 <3

Napisane przez lilfrozenek

dlaczego mnie ciagle zabijasz na egg wars xDD

Napisane przez xaregosx

Koreański liść

Napisane przez kargulle

Kokokokoreaaaaaaaaaaaaaa

Napisane przez the_kumpelhunter

Naj mod :D

Napisane przez piterex

활은 끝났어 :(

Napisane przez xMequerrz_

hiroszima

Napisane przez anikgame

Bardzo dobra korea!!!!

Napisane przez bartoszxd71

KoReA

Napisane przez samotnaaxc

Wykeruj uhc, bardzo miły, sympatyczny moderatorze!!!

Napisane przez thuners

Bardzo miły Moderator !

Napisane przez _szkodniczeq

Domis kiedy next odc bo jak wygrac build battle już oglądałem ? :)

Napisane przez piorunek123

KOREA

Napisane przez julik1337

Naj mod ;3

Napisane przez patxdek

Hala madrid

Napisane przez hazejan

korea

Napisane przez Cosieczek

Domix to amt.

Napisane przez mrvipowski

Polecam Moda :D

Napisane przez cukierkowa18

generalnie to dobry monsz

Napisane przez xrevo_

Bul

Napisane przez bisia

Super koreańczyk

Napisane przez pawso

aeroK

Napisane przez spooky85

^ korea

Napisane przez karogameing

Korea :3

Napisane przez _koval09_

Korea

Napisane przez drwal132

domix sie nie uczy #MaczugaHerkulesa

Napisane przez julcia_2000_pl

Korea

Napisane przez szymon05

Fajna moderatorka xdd

Skin minecraft

vikol

Tester

Napisane przez vikol

Najlepszy Moderator xD

Skin minecraft

killer329

Pomocnik

Napisane przez killer329

Najlepszy kolega i mod !

Napisane przez panlotnikmc

Domix generalnie dobry założyciel jest + ŁUK POWER

Napisane przez yung_mvtsyy

Japan?

Napisane przez anka329

Dobry mod!

Skin minecraft

puszekhd

Pomocnik

Napisane przez puszekhd

Go ff

Napisane przez shellerini

bowspamer

Skin minecraft

xpayu_

Moderator

Napisane przez xpayu_

Korea

Napisane przez iRecklezz_

Dobry strzelec

Napisane przez osiemnastka

Parufka

Napisane przez kurczak777

GUT GUT

Napisane przez gadzaofficial

Jeden z najlepszych modów na serwerze, polecam tego użytkownika :D

Napisane przez raduser

Korea

Napisane przez wiktor896

Jak ma łuk nie podejdziesz.

Skin minecraft

tyniskipl

Pomocnik

Napisane przez tyniskipl

좋은 선수. Tak. To koreański

Napisane przez lemonekqq

Fajny typ xd

Napisane przez gardeuszpl

Najsu mod

Skin minecraft

barktym

Pomocnik

Napisane przez barktym

aimbot

Skin minecraft

xmimiz

Moderator

Napisane przez xmimiz

Off łuk!

Skin minecraft

ismerfiq

Architekt

Napisane przez ismerfiq

Jesteś super extra kozak, najlepszy mod i bud na vh + super mega extra ytber. Mega odcinki z UHC pozdrawiam koreańczyka aka Smerf i mame

Napisane przez xxdelma

Dobry łuk robi

Napisane przez missiakowaa

Co to za korea pod profilem moim hmm ?

Napisane przez dyrach

Domix to generalnie dobry strzelec ROBI*

naucz sie pisac shizu

Napisane przez lordshizu

Domix to generalnie dobry strzelec jest

Napisane przez theadamekpl

Polecam!!!!!!! <333333

Napisane przez mraiton

Polecam <3

Napisane przez przemussyt

Korea :P xD

Napisane przez magicznaowca69

Domix to ...!!

Napisane przez wampir109

Człowiek bez RONK

Napisane przez minecraft_alle

Dziecko ktore przezylo holocaust. / MAIN YASUO

Napisane przez xdynia2010

Bagienny leszcz / MAIN YASUO

Skin minecraft

natka1ab

Pomocnik

Napisane przez natka1ab

Madryt

Skin minecraft

xdomix

Moderator

Napisane przez xdomix

Korea