Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Tester

Ranga serwerowa

Obsydian

xshadowek_

Skin minecraft

Klan

zinr

Stopień klanu

Ranga w klanie

Kierownik

84,356 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez kamilax23

Hejka fejmie!!

Napisane przez xxkapselkaxx

k0x!

Napisane przez thekinga123456pl

franek!!

Napisane przez _xpouasx_

fajny skin ;)






░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Napisane przez xpacior

Ładny ten Franek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez _verex_yt

Najlepszy gracz! :D Ladnie zglasza cheaterow ktorzy po chwili bana dostaja! <3 Pozdro czekam na moda :D

Napisane przez jasiu555

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Napisane przez smiley_men

Wyżuliłem od niego podpis ;ddd

Skin minecraft

gadkw

Tester

Napisane przez gadkw

Elo Franciszku

Napisane przez madzinek33

Spoczko tester, szanuje c:

Napisane przez 0blackangel0

Kreatywny komentarz, pozdrawiam!

Napisane przez animaalizarin

k0x

Napisane przez cukierkowa18

ŁYSO FRAJERZE? <3

Napisane przez vanessanesia

fajna dupa z twarzy cn...NAPRAW MI TE MODY XD! <3

Napisane przez queen_jagusia9

Ten co niespodziewanie zaprasza do /f ale i tak polecam XD ♥

Napisane przez bisia

Pedofil :/

Napisane przez dominisia45

Siema shadow!!!! huehuheuhe #PolecamTegoPana ;3

Napisane przez __martix__

ANNI!





stif.

Napisane przez xShadowek_

#kreatywnykomentarzdlamnie

Napisane przez yung_mvtsyy

Japan

Napisane przez anka329

Siema Ezz'ie :)

Napisane przez julcia_2000_pl

K0X!11!!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)