Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Brak

sztiinx

Skin minecraft

Klan

shop

Stopień klanu

Ranga w klanie

Prezes

1,094,015 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez panverko

Nie kończ z vh !!!
Spoko typek pozdro

Napisane przez ciasteczko_tv

flux lol

Napisane przez robcio222222

[*]

Skin minecraft

sleveryt

YouTuber

Napisane przez sleveryt

[*] 8.12.2018 17:51

Napisane przez __makszalbani__

⣿⡿⠛⠛⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇ ⣿⡇⠘⢿⡟⣿⡟⡟⠛⠛⢿⠛⠛⠟⣛⢻⠛⠛⠻⡛⢻⠟⣛⢻⡇ ⡿⠻⡷⢀⠀⣿⠀⠇⢾⠇⡸⢰⣿⠠⡭⢤⢀⡿⢰⡇⢘⠠⡭⢤⡇ ⣿⣶⣶⣿⣷⣶⣾⠀⣶⣶⣷⣾⣿⣶⣶⣿⣾⣷⣾⣷⣾⣶⣶⣿⡇ ⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠾⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿
☆ $Unikatowy Podpis$ ☆

Napisane przez _refertv_

Patron.exe

Skin minecraft

maly2

Brak

Napisane przez maly2

Bez słowa na izi mnie robi ;)


Raz z nim grałam ciekawe czy mnie pamięta

Polecam Sztiinxa xds

Napisane przez hugk9

Misiek cox ew :D :)

Napisane przez xdomix

korea

Napisane przez gokudo69xd

Dobry ziomek ;3
Chyba mnie nie lubi ;(
Nie chce ze mną grać pałty na Jajkach :/

Napisane przez __xxmateoxx__

Kozak w te egi czekam na 40lvl

Napisane przez ziomek2016

potpis za podpis

Napisane przez daxeropl_yt

sztynx - flux
auu wydalo sie

Napisane przez darah4ti

Nie jestem dziewczynką ok?

Napisane przez kacpiii05

Byłem tu

Napisane przez neliaseq

Proszę o koma ty ziomeczku mój !!! :D xdddd

Napisane przez skoworn

Dobra morda poleeecam CC:

Napisane przez mistrzyni88

NIE JESTEM ZAPIEKANKA!!!

Napisane przez smiley_men

Lewarek

Napisane przez thepax45

kozaak ^^

Napisane przez Grosso_

Kiedy tester?

Napisane przez patxdek

Snickers

Napisane przez xpacior

jest ok

Napisane przez zaczarowana

K0x ogólnie polecam :>

Napisane przez hska2k

Spooko ziomek polecam :3

Napisane przez julia_1

Spoko Polecam <:

Napisane przez darkson32

Keeryje go na uhc ezz :^)

Napisane przez sykus14

jak on chyba jajko na 0.5 broni XDXD

Napisane przez kropla150

jadę po ciebie jak Kwaśniewski po wódkę XD