Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Vip

sztiinx

Skin minecraft

Klan

sotn

Stopień klanu

Ranga w klanie

Stażysta

1,108,636 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez sztiinx

Nie gram juz na vh ok

Skin minecraft

xdomix

Moderator

Napisane przez xdomix

korea

Napisane przez gokudo69xd

Dobry ziomek ;3
Chyba mnie nie lubi ;(
Nie chce ze mną grać pałty na Jajkach :/

Napisane przez __xxmateoxx__

Kozak w te egi czekam na 40lvl

Napisane przez ziomek2016

potpis za podpis

Napisane przez daxeropl_yt

sztynx - flux
auu wydalo sie

Napisane przez darah4ti

Nie jestem dziewczynką ok?

Napisane przez kacpiii05

Byłem tu

Napisane przez neliaseq

Proszę o koma ty ziomeczku mój !!! :D xdddd

Napisane przez skoworn

Dobra morda poleeecam CC:

Napisane przez mistrzyni88

NIE JESTEM ZAPIEKANKA!!!

Napisane przez smiley_men

Lewarek

Napisane przez thepax45

kozaak ^^

Napisane przez Grosso_

Kiedy tester?

Napisane przez patxdek

Snickers

Napisane przez xpacior

jest ok

Napisane przez zaczarowana

K0x ogólnie polecam :>

Skin minecraft

hska2k

Brak

Napisane przez hska2k

Spooko ziomek polecam :3

Skin minecraft

julia_1

Tester

Napisane przez julia_1

Spoko Polecam <:

Napisane przez darkson32

Keeryje go na uhc ezz :^)

Napisane przez sykus14

jak on chyba jajko na 0.5 broni XDXD

Napisane przez kropla150

jadę po ciebie jak Kwaśniewski po wódkę XD