Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Obsydian

neliq

Skin minecraft

2,746 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez the_kumpelhunter

Jakiś random xD

Napisane przez ps1515

A gdzie YT ?

Napisane przez mraiton

Jak to najlepszy kumpel od flachy ;)

Napisane przez mr_koksu842

JD JD JD JD JD JD

Napisane przez naxereq

O co kaman?

Napisane przez krova121

ej co z rangą youtuber ?

Napisane przez hska2k

Gdzie youtuber

Napisane przez tyniskipl

Jakiś Steve z premką

Napisane przez wojciechowskidom

jakiś noob

Napisane przez indreamshappy

Najlepszy YT! Boo zdegradowany iks de <3 Kocham denerwowac ludzi xddd

Napisane przez szalona123

Nie znam

Napisane przez marcineq69

Jakiś YouTuber, nie znam typa :P

Napisane przez nastaii

Jakiś dziwny randomek z jutuberem c:

Napisane przez matisonn

taki rak

Napisane przez wielapl

Fokusuje się na mnie

Napisane przez fiksu21

Jakis noob

Napisane przez doixyy

cze

Napisane przez vbartexuk

Generalnie Fajny SOTEN

Napisane przez kopytkowy

stevko xd

Napisane przez kubaw24

stevko good player

Napisane przez xwexplayx

ej spoko skin i masz suba odemnie :)
pomorzesz zdobyc YT

Napisane przez koddekk

stevko

Napisane przez kopytkowy

taki stivek

Napisane przez asieczek

Fajny gracz

Skin minecraft

puszekhd

Pomocnik

Napisane przez puszekhd

kiedy przestaniesz piszczeć?

Napisane przez neliaseq

Neliq to pseudo ogar na UHC niby wysoki lvl ale nie umie grac i jest slaby w pvp !!!

Napisane przez yung_mvtsyy

stiv ~skojs ;>

Napisane przez raduser

stefko