Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Brak

Ranga serwerowa

Obsydian

miloszeq1810

Skin minecraft

Klan

sotn

Stopień klanu

Ranga w klanie

Kadrowy

1,262,980 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez troknes

o bosze ale konto kurde zazdro xd

Napisane przez _verex_yt

Miales raz testera, straciles "przez wlasna glupote" udalo ci sie, znow zdobyles testera... teraz znow dostales degrada... :( co sie stalo? [ ogolnie to spoko morda :) ]

Napisane przez sztiinx

Good Good

Napisane przez mrsilver172

Taki tam spoko YouTuber :D

Napisane przez zaczarowana

Bogacz XD

Napisane przez thekinga123456pl

obraza mnie fuj

Napisane przez barteksiwypl

To ten yt-uber z milionem. Ciekawe, ciekawe

Napisane przez pyra1337_

Jakis suabiak z milionem expa ^^

Napisane przez mrkoondoch

ELO ELO MORDECZKO! GRATULUJE MILIONA SUBÓW, NIE NO NIE SUBÓW ALE EXPA! GZGZGZ PS. Ale miliona subów i tak życzę xDD GZ!

Napisane przez piorunek123

GZ CZEKAŁEŚ NA TO STARY ! CZEKAŁEM Z TOBA NA TO OD 850k GRATULUJE MORDO

Napisane przez daniello04

spoko tester, pro skywars, Zaraz milion! Dobry kolega c:

Napisane przez chlebzserem

Cały czas ze mną przegrywa

Napisane przez frogthefrog

ELo gz testera <33

Napisane przez xsaimon7pl

Gz testa

Napisane przez kreicha

Super ytber

Napisane przez skyrim1234

Gdyby to nie był SOTN to bym napisał dobre pvp xDDD

Napisane przez banancio

no witam

Napisane przez szalona123

Streamujący ezz XD monsz kurde, przyjaciel od 3 lat