Profil użytkownika

Ranga administracyjna

Tester

Ranga serwerowa

Obsydian

banancio

Skin minecraft

Klan

sotn

Stopień klanu

Ranga w klanie

Prezes

19,216 xp

Aby dodać opinię musisz być zalogowany!

Napisane przez ziomek2016

ehh szkoda ze nie jem owocow ;/
wpadniesz?

Napisane przez gokudo69xd

Dobry gracz ;3
Polecam ;)

Napisane przez itzmikom_

Hej banan
dobry gracz w eggi ;3
btw moze bys do mnie wbil
kappa

Napisane przez robcio222222

Dobry banan
+ lubi sobie poafczec :3

Napisane przez asieczek

Kurla dobry ten banan

Napisane przez _scoobany_1337_

Kiedyś to było..

Napisane przez xthejakubx

aż mi się banana zachciało zjeść

Napisane przez erpegowiec_yt

Mistrz wszystkich mistrzów

Napisane przez iRecklezz_

rep+

Napisane przez panfasolka20

Fajny Ziom Polecam Brac z nim gardy na sw

Napisane przez eurokoks

Wariat z cb :)

Napisane przez maxikoxi

Gut Gut Gracz!

Napisane przez pyra1337_

Stary dobry znajomy :3

Napisane przez lucky_fox098

nie masz psychy dać mi koma :3

Napisane przez marcinkoxer

Kozak na SW, Spoko kolega od 2015 xD

Napisane przez kopytkowy

Najlepszy banan na vh. Kozak w SW

Napisane przez snajper16

Polecam kolege ;3

Napisane przez dybala09

dobry banan

Napisane przez aniolciemnosci_

kropfka

Napisane przez jestem_kuba123

Dobry Tester :3

Napisane przez _xpouasx_

ogólnie banan lubi banany

Napisane przez thepax45

banan to dobry banan xd

Napisane przez marcinpingu123

ogolnie to jest dobry banan jest :D

Napisane przez furia27pl

Oddaj farta do skrzynek, bo ja nie mam :(

Napisane przez jasiu555

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Skin minecraft

hska2k

Brak

Napisane przez hska2k

Fajny banan :3

Napisane przez frogthefrog

Gut Gut gracz (:

Napisane przez mraiton

Gut Gut ;)

Napisane przez xxlolytxx

Miły banan :)

Napisane przez klapsio3

znowu xp wywaliles

Skin minecraft

maszli

Tester

Napisane przez maszli

BANANA!

Napisane przez klapsio

banancio, kiedy na piłkę?

Napisane przez kokosek03

Banan to dobry tester i banan

Napisane przez spooky85

Mniam

Napisane przez xaregosx

jadłbym

Napisane przez barktym

Dobry banan